.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقیمی:استیضاح کردان به صلاح کشور نیست

دبیر مجمع نمایندگان مازندران که درهمایش شوراهای اسلامی شهرستان های شرق مازندران درساری سخن می گفت، با اشاره به بنیان انقلاب اسلامی برپایه فرهنگی ، نامگذاری امسال بنام سال شکوفایی ونوآوری را میانبری برای رسیدن به سند چشم انداز نظام خواند.
نماینده مردم نکا، بهشهر وگلوگاه درمجلس شورای اسلامی ضمن مهم خواندن مسوولیت منتخبین مردم درشوراهای اسلامی شهر وروستا از تلاش نمایندگان برای اصلاح ساختار شوراها در اداره کشور خبر داد وافزود:متاسفانه شوراها باتوجه به گستره فعالیتشان کمتر دراداره کشور به کار گرفته می شوند! چرایی این موضوع دردستور کار نمایندگان قرار دارد امیدواریم با تصویب قانونی جامع اختیارات شوراها به صورت کاملا شفاف به آنان ابلاغ شود.
مقیمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن حمایت قاطع از وزارت کردان گفت:
آقای کردان از مدیران شایسته و تاثیر گذار درنظام است وبیش از 30سال برای این انقلاب زحمت کشیدند روا نیست به خاطر برخی بازی های سیاسی جایگاه این مدیر توانمند زیر سوال برود
مقیمی با اشاره به عدم وجود زیر ساخت ها لازم برای توسعه ی استان بخشی از آن راناشی از نداشتن نماینده ی از مازندران درهیات دولت خواند وافزود: مردم مازندران امیدوارند باحضور آقای کردان این عقب ماندگی ها جبران شود.
وی به مخالفین کردان هشدار داد: دست از این حرکات سیاسی بردارید. درحالی که دشمن بااشغال کشورهای همسایه ما، ایران رااز داشتن حقوق قانونیش منع می کند شما دوستان درمجلس وقتتان را صرف مسایلی می کنید که اصلا به صلاح مملکت نیست.
مقیمی درپایان سخنانش از تلاش شجاعی نماینده مردم ساری درپیگیری خسارات ناشی از سرمازدگی وخشکسالی وتوفان اخیر قدردانی کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.